Tuesday, July 22, 2008

Aku mungkin akan hilang

Hmmm jadi satu lumrah life bila kita akan hilang sesuatu,
dimana kita tak perasan yang dialah sebenarnya yang kita nak.
Hah, waktu tu nak menangis dah tak ada erti
Sama lah seperti aku

aku mungkin akan hilang
dari tempat yang aku ada sekarang
walaupun itu bukan kehendak hati
tapi aku pasti akan hilang

grab me now if can see
apa pentingnya aku dalam hidup kau
u will never know and realize betapa pentingnya aku
after i'm no longer standing beside you

lama aku berdiri di sini
stay beside you as u needed
tapi kau tak menoleh sikit pun di belakang
walaupun kau tahu i am standing behind you

i may disappeared
tanpa kau sedari
sebenarnya aku dah mula jauh dari kau
will keep disappear and disappear untill u cant even catch me
anymore...

coz i may disappeared
yup... aku mungkin akan hilang
capai aku sebelum kau akan titiskan air mata
kesal...kerna terlepas sesuatu yang precious dalam hidup kau

No comments: