Wednesday, August 6, 2008

Keep walking!

Hoi hoi hoi... hehehe
Aku keep walking now...sakit ke, tak sakit ke...jalan je buat bodo
Aku tak tahu sama ada dah jauh dari dia atau masih dekat
I'm blur and confuse but never let it control myself
But i'm sure and know what i am doing cuma tak nak kisah sangat
Dia tau tak? Dia rasa tak apa yang tengah happen? Dia syak tak?
Dia mesti buat tak tau, rasa...tapi tak pasti apa yang dia rasa, syak tapi takut nak face reality
Hahahah jawapan andaian yang mungkin betul
Aku tak faham kenapa deep inside aku yakin dengan apa yang aku rasa
Sometime tu cant wait to see the feel change to reality
Aku sangat yakin that it will happen hahahahah crazy but that's what i feel
Tak letak harapan tapi nak ianya jadi
Mesti aku yang menggelupuh kan bila benda ni jadi
Sebab dia kena tau yang aku sebenarnya dah jalan jauh dari dia
Tak perasan pun aku dah tak de kat belakang dia
Belum hilang dari pandangan tapi samar-samar
Nak panggil? Aku dengar tak?....kuat sikit jerit!
Tak perlu jerit...kalau ikhlas dan sayang tu strong... panggil dalam hati pun dah dengar
Hati-hati...langkah aku dah mula berbeza kalau tak betul-betul nampak
Jangan terlepas pandang k
Coz i'm keep walking

No comments: