Sunday, July 6, 2008

Memories

When i think back about the memories.... banyak sangat perkara best and tak best. Rindu pun ada bila ingat balik...Tapi yang pasti nya nak patah balik or lalui journey relationship tu, aha memang tak ah!

Dia masih macam dulu... tak anggap berpisah walaupun aku dah makin jauh dari dia. Itu pun kalau dia realized. Aku biarkan je tergantung dan aku tak kendong dia lagi pun. Kesian kat dia, teringat waktu dia cakap dalam phone "I tak nak putus tau.. i tak nak putus". Tapi bila fikir journey with him... putus la yang terbaik. The relationship tak de ending. Faham kan...?

Tapi dia lah satu-satunya yang see me as i am. Tak pernah suruh ubah apa-apa pun kat diri ni. He is just happy dengan 'siapa itu aku'. Dia aku panggil Tuan CEO. Comel kan?

Dia manja, romantic, penyayang, angin jugak, suka kena pujuk, suka sakit hati orang, smart, kemas, senyum dia manis, dia tau waktu bila perlu manja kan aku and waktu bila tak perlu, tak mengambil kesempatan apa pun (never take things for granted). Dia seorg Gemini. Haha degil jugak, tapi lepas tuh dia ikut jugak apa yang org bagi cadangan selepas org dah buat apa yang dia minta.
Banyak perkara tentang feel, love, care, security and way of thinking yang aku belajar masa dengan dia. Dia tak pernah tinggal kan aku if we have a big problem. Baik kan?

Apa yang pasti, aku rindu dia.

2 comments:

MORIBAYU said...

huik siapakah tuan ceo itu ???

dato D ??

or dato A ???

Mungkin juga seorang Tun ??


larikkkkkkkkkkkkkkk !!!

Ayu Ramli said...

Hahhahaha ketiga2 bukan..

its my past time..